safety-emergency iconGeheimhouding persoonsgegevens

Wilt u dat de gemeente uw persoonsgegevens niet doorgeeft aan maatschappelijke instellingen? Bijvoorbeeld omdat u in een blijf-van-mijn-lijfhuis zit? Dan kunt u vragen om geheimhouding. Dit vraagt u online aan met DigiD.

Goed om te weten

Zonder uw toestemming geeft de gemeente uw persoonsgegevens nooit door aan particulieren en commerciële bedrijven. Als u geheimhouding hebt aangevraagd, geeft de gemeente uw gegevens ook niet door aan:

  • niet-commerciële instellingen, zoals sport- en muziekverenigingen
  • instellingen voor bijvoorbeeld ouderenzorg, gehandicaptenzorg of jeugdwelzijnswerk
  • de Stichting Interkerkelijke Ledenadministratie (SILA)

De gemeente geeft uw persoonsgegevens wel door als de volgende instellingen erom vragen:

  • instellingen die wettelijke taken uitvoeren, zoals Politie, Justitie, Belastingdienst, Waterschappen en Sociale Verzekeringsbank
  • notarissen, gerechtsdeurwaarders en advocaten die bezig zijn met een gerechtelijke procedure waarbij u betrokken bent
  • Centraal Bureau voor Genealogie
  • afdeling Reclassering van het Leger des Heils
  • ziekenhuizen die wetenschappelijk onderzoek doen
  • pensioenfondsen, kredietinstellingen, effecteninstellingen, verzekeraars en beleggingsinstellingen, maar alleen als zij geld beheren dat zij aan u moeten uitkeren

Hoe het werkt

  • De gemeente gaat altijd akkoord als u om geheimhouding vraagt. Daarover krijgt u binnen 4 weken een brief.
  • U hoeft geen reden op te geven voor geheimhouding.
  • Als u geen geheimhouding meer wilt, kunt u die opheffen.

Meenemen

Maak eerst online een afspraak. Neem dan mee:

  • Uw identiteitsbewijs (paspoort, identiteitskaart of rijbewijs)

Kosten

Er zijn geen kosten aan verbonden.

Afspraak maken

U bent welkom in het gemeentehuis. Wij helpen u graag goed. Daarom werken wij alleen op afspraak.

Het gemeentehuis is dagelijks geopend en dit zijn de openingstijden:

maandag 8.00 - 12.00 uur
dinsdag 8.00 - 12.00 uur
woensdag 8.00 - 16.00 uur
donderdag 8.00 - 12.00 uur
vrijdag 8.00 - 12.00 uur
 
Hiernaast op de maandagavond, in de even weken, van 18.00 - 20.00 uur.

Neem contact met ons op

Heeft u een vraag of opmerking? Vul het contactformulier in.

Bereikbaarheid KlantContactCentrum

maandag t/m donderdag 8.00 - 16.00 uur
vrijdag 8.00 - 12.30 uur
   
Telefoon: (0316) 279 111
WhatsApp: (06) 11 08 17 96

Bereikbaarheid Sociaal Loket

maandag t/m vrijdag 8.30 - 12.30 uur

Bezoekadres

Koning Willem-Alexanderplein 1
6921 ES Duiven

Postadres

Postbus 6
6920 AA Duiven

E-mailadres

gemeente@duiven.nl

Telefoonnummer 

(0316) 279 111

Blijf op de hoogte en volg ons online

Wij zijn bereikbaar via